Poslanstvo
Naš slogan: “Vaše zdravje, naša skupna pot.”
Osnovno zdravstvo Gorenjske v gorenjskih občinah izvaja družbeno odgovorno in na potrebe okolja naravnano ter uporabnikom in zaposlenim varno, kakovostno ter prijazno javno zdravstveno dejavnost na primarni ravni.
Vizija
Osnovno zdravstvo Gorenjske bo v gorenjskih občinah ostalo osrednji izvajalec javne zdravstvene dejavnostni na primarni ravni, vključno z izvajanjem nujne medicinske pomoči in dežurne službe.
Kakovost
Sistem vodenja kakovosti je stalen proces, ki vključuje načrtovanje, izvajanje, spremljanje in nenehno izboljševanje zdravstvenih storitev. Na podlagi mednarodno priznanih standardov omogoča transparentnost in preglednost poslovanja, vodenje s cilji, obvladovanje procesov, strokovnost dela, zadovoljstvo uporabnikov in zaposlenih ter ugled in prepoznavnost zdravstvene ustanove.
Glavni cilji sistema vodenja kakovosti vključujejo:
- Zagotavljanje varne in strokovne obravnave pacientov – preprečevanje napak, spoštovanje strokovnih smernic, obvladovanje tveganj in varnostnih incidentov
- Povečevanje zadovoljstva pacientov – prisluhniti potrebam pacientov, skrbeti za dostopnost in prijazno komunikacijo
- Stalno izboljševanje zdravstvenih storitev – na podlagi spremljanja kazalnikov kakovosti, analiz, notranjih presoj in povratnih informacij pacientov in zaposlenih
- Učinkovita uporaba virov – optimalna uporaba človeških, materialnih in finančnih virov za kakovostno zdravstveno oskrbo
- Razvoj in izobraževanje zaposlenih – spodbujanje strokovne rasti in usposabljanja vseh zaposlenih
- Spodbujanje kulture kakovosti med zaposlenimi – aktivno vključevanje zaposlenih v doseganje skupnih ciljev in prevzemanja odgovornosti za kakovost
- Skladnost z zakonodajo in mednarodnimi standardi – upoštevanje zakonskih zahtev, etičnih načel in in mednarodnih standardov kakovosti
V skladu z Zakonom o zagotavljanju kakovosti v zdravstvu (ZZKZ) smo v Osnovnem zdravstvu Gorenjske v letu 2025 pričeli s postopnim uvajanjem sistema vodenja kakovosti. V želji poskrbeti za čim varnejšo zdravstveno obravnavo naših pacientov je v septembru 2025 poskusno zaživel elektronski centralni sistem sporočanja varnostnih incidentov (zdravstveni delavci bodo tako enostavneje poročali o nenamernih zapletih, ki lahko nastanejo tekom zdravstvene obravnave pacientov).
Načrtujemo tudi uvedbo elektronske knjige pohval in pritožb – pacienti nam bodo lahko podali povratno informacijo v zvezi z zdravstveno obravnavo preko QR kod nameščenih v skupnih prostorih naših zdravstvenih domov.
Svoje mnenje pa nam pacienti lahko posredujejo tudi preko spletne ankete »Vaše zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo« (povezava je dostopna na domači spletni strani Osnovnega zdravstva Gorenjske).
Načrtujemo tudi uvedbo standarda ISO 9001:2015. Uvedba standarda ISO 9001:2015 v Upravi OZG je ključna, saj zagotavlja pregledno, učinkovito in sledljivo upravljanje vseh procesov – od vodenja kadrov, financ, nabav in pravnih zadev do podpore zdravstvenim domovom. Uprava s tem pridobi jasne postopke odločanja, zmanjša tveganja napak ter okrepi skladnost z zakonodajo in strateškimi cilji.
Za zdravstvene domove pa prinaša standard številne koristi: enotno kakovost poslovanja, večjo učinkovitost pri rabi virov, lažjo organizacijo dela in večje zaupanje pacientov ter lokalne skupnosti. ISO 9001:2015 tako postavlja temelje za stalno izboljševanje storitev in dolgoročno krepitev ugleda celotnega zavoda.